-24 grader.

Så härligt väder ute nu. Man vill spendera så mycket tid ute som möjligt. Verkligen. Nej ursh! Det är för kallt nu!

Hann inte rida idag som planerat. Inväntade nytt hö, och gjorde klart stallet innan jag var tvungen att åka till jobbet. Har en mycket snäll granne med traktor som hjälper mig att köra in en ny höbal i stallbyggnaden men jämna mellanrum. Väger många hundra kilo, så den får man inte in på något annat sätt, och jag är inte så lyckligt lottad så jag har en egen traktor...tyvärr.

Nu jobbar jag i ett fram till Julafton. Jobbar natt imorgon också, efter att jag jobbat hela dagen. Har lite smått panik då jag inte riktigt är klar med min julklappar än, och vet inte när jag ska hinna köpa klart dom. Sen var det ju det här med att baka bröd och julgodis innan julafton också. Torsdag kväll kanske det får bli då. Är inte riktigt med på noterna just nu, är ju julafton redan om 3 dagar!

Nu måste jag gå och lägga mig. Hinner nog inte blogga något imorgon, men ha en trevlig dag allesammans!


/ Carolina









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0