Dagens ridpass.

Madde kom hit och red med mig. Vi tog en vända med Pazzan och Pradus. Det gick väldigt bra tycker jag. Madde är så duktig så hon grejade Pazzan mycket bra. Kan nog bli väldigt bra det där, om Madde vill fortsätta rida henne såklart.

Pradus kändes väl sådär. Hon var trött idag. Med tanke på att hon gick ganska hårt i Tisdags, så har hon nog lite träningsvärk idag. Sen sprang hästarna runt som tokar i hagen innan vi red. Det är väldigt djup snö så Pradus blev nog ganska trött av det, och energin var slut när det va dags att rida. Hon får ta det lugnt imorgon för då kommer jag knappt vara hemma så ingen häst kommer att kunna ridas. 



Vackra ponny! 



/ Carolina


Kommentarer
Madde

Såklart vill jag fortsätta rida henne! :D

2010-12-30 @ 20:00:36
URL: http://teammagne.blogg.se/
LINNEA / RIDBOKEN

Otroligt söt ponny! :o)

2011-01-09 @ 16:08:54
URL: http://ridboken.aenn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0