Dålig uppdatering pga. mycket jobb.

Hej på er!
Det är verkligen dålig uppdatering på bloggen just nu. Ber om ursäkt för de, men jobbar hela tiden. Men ingen är gladare än jag att jobba mycket. Tycker det är väldigt roligt och pengar är definitivt nödvändigt när man håller på med den här sporten. Imorgon åker jag hemifrån 6.30 (stallet ska vara klart innan) och kommer hem 19.10. Jag hinner verkligen inte med hästarna ordentligt nu. Eller jo, jag tar hand om dom som jag ska såklart, men jag hinner inte rida. Jag och mamma får hjälpas åt väldigt mycket. Mamma får åka hem från jobbet och ge dom mat på eftermiddagen och så. Vi byter av varandra. När hon är hemma och inte jag så får hon se till så att allt blir skött, och tvärtom. Det eländiga kan vara när vi båda är borta samtidigt. Idag tex fick en granne komma förbi och ge hästarna mat på eftermiddagen. Det var väldigt snällt, tack för det! Bra med snälla grannar. Men jag hoppas att det ska bli bättre snart. Hinner rida i helgen, jippie!

Gick en promenad med Hanna här på kvällen, var väldigt trevligt. Sen fick jag i mig lite mat och snart blir det till att sova, om man ska orka upp imorgonbitti.



Hej svejs!


/ Carolina



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0