Galna hästar.

Har varit hektiska juldagar och jag har dessutom mått dåligt idag, eller rättare sagt natten var inte rolig. Magen har inte varit glad... Tog det lugnt hela dagen och mamma fick ta hand om hästarna. Dom är helt stålliga just nu, speciellt Pradus. Hon springer i hagen som en galning, bockar och sparkar åt alla håll. Jag skulle gå in i hagen till dom, och då skulle hon leka med mig. Men det hon inte fattade var att jag inte kan leka på deras vis, och mig kan man inte sparka på och tro att jag vill fortsätta leka efter det. Jag gick ganska snabbt ut igen. Det var farligt att vistas på hennes område, haha!
Det roliga var att hon sprang som en tok, och sen kom hon på i farten att hon skulle rulla sig, så hon slänger sig ner på marken i farten. Roligaste jag sett henne göra. Busig häst! Tänkte filma henne, men hade lämnat kvar telefonen inne. Ska försöka hinna filma nästa gång så ni får se hur tokig hon är.

Satt och kollade igenom lite klipp idag när jag inte hade så mycket för mig. Hittade det här klippet från en Lotta Schultz träning för nästan 3 år sedan. Det är jag och Brambo. (Ganska dålig kvalitét på filmen för det va mammas förra telefon...)
Av någon anledning gick det inte att lägga upp klippet här, men här är länken iallafall:

http://www.youtube.com/watch?v=JQkdi_RKGjQ

Om ni missade världscuphoppningen från London, så kan ni kika på det här:

http://svtplay.se/v/2275417/hastsport/varldscuphoppning_london_-_sammandrag


/ Carolina





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0