Önskelista.

Jag satt och kollade lite på grejer nyss. Vissa saker blir man kär i och vill ha direkt. Tänk om plånboken tillät allt detta på en gång. Men jag har jobbat en hel del nu på sistone så jag ska faktiskt unna mig något nytt. Lite nya saker ska det allt bli. Shopping är som balsam för själen, och jag behöver lite nytt.


Nya chaps skulle jag behöva egentligen.
Mina börjar gå sönder och ser lite slitna ut nu. 
Men jag ska faktiskt gå till skomakaren och
fixa dom. Egentligen är det inget större fel 
på dom så dom får hålla ett tag till. Men 
dessa tycker jag är så himla snygga så dom 
skulle jag inte säga nej till.


Nya ridbyxor måste jag däremot köpa.
Tror det blir i beige färg. Tycker det är
himla fint.



Alla mina ridstrumpor är det hål i så sådana
måste verkligen införskaffas.





Pradus skulle behöva sig en förbygel.
Tycker det är mycket bättre än en vanlig martingal. 



Har kollat på det här täcket länge. Tycker det
är så otroligt snyggt. Pradus skulle verkligen
se snygg ut i det. Det är ett ganska tunnt täcke
från Dyón.



Även detta täcket är väldigt fint. Också från Dyón.



Lite nya ridkläder skulle behövas. Här är snygga
fleecetröjor från Equiline.





Men allt detta kan inte köpas. Jag får ta en sak i taget och sukta så länge!


/ Carolina

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0