Supermysig julafton.

Fick lite tid för att skriva. Mormor och morfar har gått till sitt lilla hus som dom har här på gården, och alla har gett upp för kvällen kan man säga. Jag fick jättefina julklappar. Bla. ett par jättesnygga stövlar, inte ridstövlar, utan vanliga svarta snygga stövlar man kan ha när man inte befinner sig i hästmiljö. Sista julklappen var en 2 veckors solsemester i April av pappa. Hur underbart som helst. Ser jag mycket fram emot. Hela familjen kommer att åka. Vi får inte veta vart vi ska åka förrän vi står på Arlanda. Vi fick bara veta att det är soligt så vi vet vad vi ska packa. Men det är ett tag dit, men måste redan nu planera in hästvakt och så. Men jag hoppas att det blir som vanligt, att hästarna får åka ner till Brunmåla och vara där tills vi kommer hem igen. Det är så skönt att dom kan vara där, för då kan jag slappna av till 100% och veta att dom blir bra skötta.

En riktigt mysig Jul har jag haft och jag hoppas att ni också har haft det!

Sov gott !


/ Carolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0