Åker bort över helgen.

Hej på er!
Idag är det riktigt ruskigt väder ute här, snöar och är rått. Ska åka bort över helgen. Ska till Färna Herrgård tillsammans med min pojkvän. Vi ska iväg på en riktig myshelg med spabehandlingar, god mat och massa sådant mys. Ska bli riktigt härligt. Så kommer inte blogga under helgen, men återkommer såklart så fort jag är hemma igen.

Pradus kommer att få vila 3 dagar nu, bara gå och ha det mysigt i hagen och ladda batterierna lite. Brambo kommer att ridas av mamma under helgen. På tisdag ska jag och Pradus vara med på hoppträning på klubben, skoj! Våran första riktiga träning kan man säga. Ska bli spännande, det ser jag fram emot.

Nu på eftermiddagen ska jag se till att Pradus blir klippt. Bara att sätta igång. Då har jag det gjort när jag kommer hem på söndagkväll, jobbar hela måndag så hinns inte då, och sen på tisdag är det ju träning och då är det väldigt bra att det är gjort.
Ha en toppenbra helg så hörs vi om några dagar !

/ Carolina


Kommentarer
Annette Riesbeck

Fin bild

2010-11-14 @ 21:00:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0