Bra föreläsning med mycket inspiration!

Föreläsningen på eftermiddag med Isabella Löwengrip var super. Helt otroligt vad hon har lyckats med allt hon gör och hur smart hon är. Hon har lyckats komma på tillvägasätt med alla hennes ideér, som gjort henne så framgångsrik som hon är. Verkligen en jättedriven och smart tjej. 

Nu ska jag snart dra mig till sängs. Imorgon väntar en arbetsintervju i Borlänge. Läst på lite om företaget nu på kvällen så jag vet lite om dom ställer en massa frågor. Vi får se hur det går. Ska bli spännande. 
Ska rida lite på eftermiddagen imorgon tänkte jag.


Såg förresten detta, det ska vi inte missa... 

God natt! / Carolina 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0