Dagens ridpass.

Kom nyss in ifrån kylan, fy vad kallt det är att rida nu! Det är -11,3 och jag kan säga att mina öron domnade bort under ridturen. Men det va mysigt också. Skogen är så vacker nu, snötäckta träd och fullmåne nu på kvällen. Pradus är lite mörkrädd så hon vart lite "skraj" på slutet. Hon kändes iallafall super fin. Det är så himla roligt att rida henne när hon bjuder till lite själv, och det gjorde hon idag. Vi jobbar mycket med framåtbjudningen, och det går fort framåt. Jag vill att hon snabbt ska svara fram när jag ber om det och snabbt komma tillbaka när jag vill det. Hon har lite svårt att länga sig i alla 3 gångarterna, men vi jobbar på det.

Arbetsintervjun på morgonen gick bra. Glädjande nog ringde dom tillbaka till mig redan på eftermiddagen, när jag satt på hästryggen och berättade att jag hade fått jobbet. Glad jag blev! Så jag börjar provjobba på måndag. Det är på Kappahl i Borlänge som jag fått jobb.

Pratade med Aubiose idag, och dom skickar en knopp till magplattan, så nu är nog det löst också. Kändes onödigt att behöva köpa en ny magplatta bara för att lilla knoppen trillat av...

Imorgon, kl. 10.15 kommer Malin Baryard att gästa Nyhetsmorgon i Tv4, så missa inte det!




/ Carolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0