Hemma igen.

Hej på er!
Nu är jag tillbaka hemma efter en underbar helg på Färna Herrgård. Mysig miljö, oslagbar mat och extremt avkopplande spabehandlingar. Verkligen laddat batterierna. Nog om de...
Hästarna är glada och pigga. Pradus verkar väldigt nöjd med att fått vila och blivit av med pälsen, hon är sprudlande av energi, hoppas det håller i sig till träningen imorgon också. Brambo har fått galopperat av sig i helgen med mamma. Han hade varit busig, det glädjer mig väldigt mycket. Han verkar väldigt nöjd också just nu, han har accepterat Pradus och insett att hon faktiskt är ganska mysig trots allt. Dom äter ur samma hö-hög i hagen och håller alltid ihop numera. Stackars Pazzan som har mist sin pojkvän... Jag får gulla lite med henne så hon blir glad igen. 

Nu snart ska jag sova, jobb hela dagen imorgon väntar. 



Fina fina Brambo.


/ Carolina




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0