Någon som vet ?

Den här lilla knoppen på min magplatta har lossnat och försvunnit. Det gör att jag nu bara kan använda förbyglar och dylikt med snabbknäppe, men jag vill helst inte använda det och den enda förbygeln jag har som är snabbknäppe på är för stor för Pradus. Är det någon som vet vart man kan fixa en ny knopp eller alternativt beställa hem en ny? Samma sak hände på min gogg. Där lossnande en knopp också men då fick jag hjälp på Aubiose att beställa hem en ny, men dom knopparna är för små för gjorden och dom visste inte på Aubiose angående den. Känns onödigt att behöva köpa en helt ny magplatta för att den lilla knoppen försvunnit.

/ Carolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0