Snygga.

Dom här två ridbyxorna från Kingsland gillar jag verkligen. Äger inga av dom själv men skulle gärna vilja, så funderar på att köpa mig ett par. Någon som har dom, vad tycker ni? Personligen tycker jag dom till vänster på bilden är snyggast. Säkert jättesköna också. Dom blir dina för ca 1900 kr. Nästan 2000 kr för ett par ridbyxor, hjälp vilken dyr sport vi håller på med... I och för sig behöver man ju inte köpa Kingsland om man nu ska köpa ridbyxor. Men snygga är dom, och säkert superbra kvalitet. Det är väl som med allt annat. Man får vad man betalar för.




/ Carolina


Kommentarer
emma fors / forzi.blogg.se

jag har dom med bettet, ssitter jättefint. inte alls som de andra kingsland ridbyxorna som är felsydda och spricker i sömmarna, dom är superbra. lite för varma i sommar men passar perfekt att tävla med i vinter/vår :)

2010-11-27 @ 11:49:44
URL: http://forzi.blogg.se/
N

snälla, kan du rösta på black jack till årets häst 2010? skulle betyda mycket, kram på dig! :)

http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=58004&flashparamcontributionid=272057

2010-11-27 @ 12:01:09
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Anonym

jag har velat köpa dem till min dotter men har hört att kvaliteten inte motsvarar priset........kanskke de nya vita från Equline kan vara ett alternativ

2010-11-28 @ 08:30:45
Lola

Nej, dom är inte värda priset. blir noppiga fort och som någon sa innna, sömmarna är värdelösa..

2010-11-29 @ 22:29:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0