Svårt att hinna med allt man vill.

Hej på er! 
Ska alldeles snart gå ut till stallet och fixa. Mocka och göra klart. Sen ska jag på föreläsning i Borlänge. Det är Isabella Löwengrip som kommer dit så jag ska lyssna lite på henne. Ska bli riktigt skoj faktiskt. Har alltid läst om hennes föreläsningar på hennes blogg, men alltid undrat vad hon egentligen pratar om. Det får jag veta idag.

Tiden räcker inte till, så någon ridning lär inte hinnas med idag tyvärr. Den här tiden på året är hopplös när det kommer till mörkret. När jag kommer hem ikväll är det bäcksvart ute och det är inte så lätt att rida i skogen då. Möjligtvis om jag hinner att jag rider en sväng längst vägarna där det finns lampor. Vi får se när jag kommer hem vad som hinns med. Imorgon, på lördag och på söndag kommer jag iallafall hinna rida, så det känns bra.



Vi hörs ikväll igen! 

/ Carolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0