Vilodag för hästarna.

Hej på er !
Idag har alla hästarna fått en vilodag. Jag har fixat med en massa annat och varit på kurs. Förövrigt är jag överlycklig över att det har kommit snö, dock alldeles för lite än så länge. Just nu är det så hårt i marken ute så att rida ut är inte så mycket att hänga i julgranen nu. Just för Pradus del är det bara bra att bara ut och skritta. Allt som kallas rörelse är bra för hennes del, hon behöver få upp bättre kondition. Snart när det är mycket snö finns det mycket bra träning man kan lägga utomhus i skogen. När man måste åka transport för att komma ner till ridhus, som det är för mig, så blir det mycket ridning i skogen och då måste man se till att ha en mening och ett mål med ridningen även fast man rider ut. 

Imorgon tänkte jag åka ner med Pradus till ridhuset och rida Brambo här hemma innan. Pazzans ena öga har blivit väldigt irriterat, så hon får ta det lite lugnt tills det är helt bra.
Hittade ett klipp från när jag och Acce, (en häst som jag hade hemma en tid) tävlade tillsammans första gången. Så här kan ni se de. Klippet är från 2009 :) Dålig kvalitet, filmat från mammas telefon, men man kan iallafall se lite...
(Är klippet segt och laddar länge, prova att ändra från 360p till 480p.)
/ Carolina



Kommentarer
Hemlig beundrare

Bra med väst !



// Hemlig beundrare

2010-11-10 @ 22:04:10
Josefine - hästblogg

Fint det såg ut :)

2010-11-11 @ 15:38:14
URL: http://jsohlman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0