Uppdatering.

Var ett tag sen jag skrev nu. Det har helt enkelt inte blivit så mycket tid framför datorn. Mycket jobb osv. Vad har hänt sen sist då. Jo. Vi hade träning med Team Hästliv förra helgen. Dressyren på lördagen gick jättebra. Pradus var fantastiskt duktig. Men, söndagens hoppning gick verkligen inte alls bra. Jag behöver inte säga mer än att Pradus har startat krig...Vrånga sto! Hoppade ingenting. Allt var läskigt. Hon har inte varit tittig på 6 månader, vad håller hon på med?

Jag åkte på träning som vanligt i tisdags för att se om hon skötte sig bättre då. Och jag, det gjorde hon. Inga dumheter alls. Hoppade allt och jag kunde fokusera på träningen och inte bara på att få henne över hindrena.

Men det känns väl sådär just nu. Jag hoppas verkligen att det här är något tillfälligt. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Känns riktigt tråkigt att få ett sådant här bakslag. Jag ville ut och tävla och ha roligt igen. Men jag lär få vänta ett tag till... piss.

Snart går bilen ner mot Stockholm iallafall. Känns bra. Jag behöver hjälp.



Pazzan och Madde gjorde sin andra start i fredags. En L:C och en L:B. Felfria i båda klasserna och precis utanför placering. Toppenbra. Jag är så glad för deras skull, dom är så fina och duktiga!




/ Carolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0