Fin häst - nöjd ryttare.

Måste börja med att säga att årets Hästliv Siljan har gått jättebra. Mycket publik och bra evenemang. Superskoj. Är helt slut nu. Det har gått i ett under hela veckan. Knappt hunnit med hästarna heller, men idag hann jag rida.

Alla hästarna motionerades idag. Madde red Pazzan på eftermiddagen och sedan red jag och mamma dom andra på kvällen. Pradus var jättefin. Fick lite tips av Linda senast hon var här och nu har jag börjat komma på hur jag ska komma åt Pradus lite mer. Funkar jättebra och hon jobbar på super. Skönt. Känns jättebra, och nu är det bara att fortsätta bygga på det här. Snart tillbaka till veterinären igen, och då håller vi alla tummar för att det är grönt ljus för och öka på träningen ytterligare!




/ Carolina 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0