God jul !

Var längesen jag skrev här nu. Hoppas ni alla har en riktigt mysig jul. Det har jag. Fick många fina julklappar. Bl.a. Riktigt ordentligt varma ytterkläder att rida i. Skodda termobrallor, handskar och jacka. Väldigt behövligt. Alla vet vi hur kallt det kommer att bli, och hur jobbigt det kan vara att rida i kylan.
Hästarna mår fint och Pradus är strålande fin att rida. Hur roligt som helst. Hon utvecklas hela tiden och jag måste säga att jag faktiskt tror att rehabiliterings-ridningen efter skadan har gjort henne väldigt gott. Hon tar stormsteg framåt och mognar till. Det som vi nöter på tar hon med sig och man behöver inte börja om på nytt hela tiden. Så var det lite i början. Men nu samarbetar vi bra och träningen går fint !
Dock är hon lite smått vild hemma. Finns många "myror i brallan" på henne, haha.
Nu ska jag gå och duscha och sedan gå och lägga mig. Ska upp före 06.00 imorgon för att åka till jobbet.
Har förresten också tagit del av de nya reglerna kring loggor på tävling. Verkar helt vansinnigt. Måste ta reda på mer vad som verkligen gäller. Men har jag fattat det rätt så är det ju verkligen inte genomtänkt av ridsportförbundet överhuvudtaget!
Ska vara duktigare med uppdateringen här framöver.
Sov gott !
/ Carolina


Kommentarer
Anonym

hej, kula att höra från dig igen.....:)

2011-12-27 @ 16:30:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0