Svar

Haha, fick en fråga iallafall. Alltid något ;) 

Hej Carolina, hoppas allt är bra med dig !
Vi sågs på falsterbo för några år sedan, du kanske inte minns mig..
Söker efter en bra hovslagare, så jag undrar vad din heter :) ?
/ Isabelle

Svar: Hej! 

Jaha vad kul, men jag ber om ursäkt men jag minns faktiskt inte dig..? 
Måste ju få veta hur, var och när det var ! :) Då kommer jag förmodligen minnas.

Jag har två olika hovslagare. Rina Solvik från Rättvik skor Brambo och Pazzan. Dom har väldigt bra hovar och är ganska okomplicerade att sko. Men Pradus har betydligt sämre hovar och kräver lite extra omsorg och tanke bakom, så Markus Michel från Sollerön skor henne. Han är från Tyskland och har flera års utbildning och erfarenhet från arbete i Tyskland och Frankrike. Han passar Pradus väldigt bra :) Både Rina och Markus är att rekommendera.

Mvh Carolina







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0