Dagens ridpass, kallt.

Kom hem från jobbet kl. 17.00. Motvilligt och med världens huvudvärk gick jag ut till stallet och red Pradus. Var fruktansvärt kallt och jobbigt. Red inte så långt, men det vart iallafall något. Jag hade ingen ork att göra något av dagens ridpass tyvärr. Får så fruktansvärt ont i huvudet imellanåt. Hatar det. Idag var jag bara mån om att hon skulle få röra på sig lite, eftersom helgen nog kommer bli ganska krävande. Ser mycket fram emot det, ska bli så roligt!

Ska snart gå ut och ge hästarna sista maten för idag. Efter det ska jag duscha en snabbis och sen får det nog bli sängen för min del. En mycket intensiv helg väntar. Hinner nog inte blogga imorgon, utan ni får läsa om hur helgen har varit på söndag kväll.

Trevlig helg mina vänner!

/ Carolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0