Jobb.

Sitter på kontoret och jobbar. Madde skulle åka upp och rida Pazzan mitt på dagen. Jag kommer hem senare så jag får rida själv sen. En del av kvällen kommer ägnas åt att fixa för helgen. All utrustning ska göras rent och allt ska läggas fram.

Upptäckte igår till min fasa att Pazzan är brunstig. Inte roligt! Hon är hemsk när hon brunstar. Skriker på allt och alla, går omkring och skvätter och går knappt att rida. Blir seg som en snigel och rör sig inte ur fläcken när man rider. Helt hopplös. Jag har fått ställa in många tävlingar pga. hennes brunst. Men har vi tur är det inte så farligt denna gång. Vi får hoppas på det, annars blir träningen inte rolig för Madde...


/ Carolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0