Sjukling.

Jag blir aldrig frisk. Feber, ont i halsen och hostar. Inte roligt alls. Mamma är inte hemma förrän på Lördag så jag har stallet själv också. Jag måste egentligen vila, men det är fullt upp just nu. Imorgon ska jag på 20-års fest. Det är min kompis Anna som fyller år, så jag vill såklart dit. Borde inte alls gå egentligen. Kanske inte kan vara kvar så länge. På lördag är det tänkt att jag ska jobba, 22-03 på nattklubben. Blir nog tungt om jag fortfarande mår såhär, men känns inte bra att ringa och säga att jag inte kan jobba...

Trots febern åkte jag idag till körskolan. Tänka sig, grattis Carolina. Har nämligen bestämt mig för att skaffa mig körkort inom kort. Dom flesta har körkort bara dagarna efter deras 18-årsdag, och jag fyller snart 20, lite efter jag vet.

Idag hade två lampor gått i stallet, vid fodret. Var helt bäcksvart där ute nu när jag skulle ta in och ge hästarna mat. Jag som är ganska mörkrädd också, fy!





/ Carolina



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0