-19 grader

Neeeeeej, jag vill inte! Inte såhär kallt igen. Fodrade hästarna inne idag. Dom får vänta lite med att gå ut. Lilla Pazzan tycker det är så jobbigt när det är såhär kallt ute. Hon är en liten fryslort, så det är mest för hennes skull som dom får vänta med att gå ut.

Jag har fortfarande ont i halsen och kände när jag gick ut att det inte var speciellt bra för mig att vara utomhus. Sitter och dricker te med honung nu i tron och hopp om att det ska bli bättre.

Idag måste hästarna röra på sig, åtminstone Pazzan och Pradus som ska tränas i helgen. Madde kommer hit på eftermiddagen så vi kan rida tillsammans. Vi får klä på oss massor med kläder och ta en ganska kort vända.

Efter att vi ridit ska vi fixa inför träningen. Smörja och göra rent all utrustning osv.

Nu börjar det bli dags för att gå ut igen, burrr!



/ Carolina



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0