Dagens ridpass.

Jag och Madde red en sväng på eftermiddagen. Hann bli mörkt men vi red en sväng i skogen ändå. Hade pannlampa och det var nog tur det. Travade bara hästarna och båda var fina. Tänker bara framåt med Pradus, och det går bättre och bättre. Hon börjar bli mer "allert" av sig själv redan faktiskt. Tar min skänkel på mer allvar och svarar snabbare. Hon är inte dum hon inte, hajar allt väldigt snabbt. Min fina fina häst!

Måste bara säga också att Madde rider Pazzan otroligt bra. Dom verkar passa varandra som handen i handsken. Roligt att se. Kunde inte hittat en bättre ryttare till henne. Tror dom kommer kunna ha otroligt roligt tillsammans detta året. Tummen upp för det!

Sitter och kollar på Let's dance. Helena är så duktig. Är så imponerad av alla deltagare. Måste vara grymt svårt det där. Ni kan läsa Helenas dansblogg här. Håller verkligen på henne, hoppas hon tar hem det här!

Trevlig helg allihopa!



/ Carolina





Kommentarer
Lola

Jag menade inte så. Blev kanske lite skrytsamt men jag var sååå himla glad när jag skrev det där. Du anar inte hur jag skakade när jag rakade bakbenet. När man sett en häst få fullkomligt panik så var jag inte så kaxig. jag menar bara att det gick när jag gav mig tusan på det, det är lycka det! Tack <3

2011-01-21 @ 21:48:14
URL: http://lolaskager.blogg.se/
Madde

Gilla gånger hundra! :D

2011-01-21 @ 23:18:32
URL: http://teammagne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0