Dagens ridpass + skidor.

Idag kom Madde och vi tog en sväng i skogen. Pradus verkar väldigt trött just nu eller vad det är. Hon vill ingenting och är nonchalant. Men i hagen kan man springa, så något fel verkar det inte vara på henne iallafall. Jag tror att hon vet precis vad hon håller på med. Hon spelar nog bara lite för att kunna komma undan. Ska åka ner till Körhallen och rida lite här någon dag, så får vi se hur hon känns där.
Pazzan var pigg och glad som alltid, roligt att se.

Efter att stallet var klart, kom pojkvännen och hämtade mig. Vi åkte en halv mil på längdskidor på eftermiddagen. Väldigt behövligt. Jag hade lite svårt att hänga med i hans tempo. Blev helt mör i kroppen. Men känns bra när man tränat sig själv lite också, inte bara hästarna hela tiden. På onsdag blir det en tur igen. Bra bra.

Imorgon ska jag till Falun och Borlänge en sväng. Johan lovade att om jag följde honom till bilverkstaden med bilen, så skulle vi stanna på Aubiose på vägen hem. Jippe, lite shopping kanske det blir imorgon med andra ord!

Nu duscha!

/ Carolina




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0