Önskedröm.

Blev ingen ridning alls idag. Skippade Körhallen med Pradus. Känner mig inte pigg alls. Trött och hängig. Hoppas att det är bättre imorgon så jag kan rida då istället.

Blev så sugen på att köpa en till häst. Låter helt knas med tanke på att jag ganska nyligen köpt Pradus, jag vet. Men tänk vad roligt det hade varit att ha två hästar jag kunde ha till träning och tävling. Brambo är ju till åren och kommer nog aldrig mer tävla mer på det sättet, och Pazzan rids ju av Madde numera. Jag skulle vilja ha Pradus och en till. Men detta är mer drömmar än verklighet. Inte aktuellt för tillfället, men på sikt kommer det definitivt bli det!


/ Carolina



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0