Kanske dags att sova.

Borde gå och lägga mig, men är inte speciellt trött. Imorgon är det fullt upp. Hovslagaren kommer kl. 10 och skor Pazzan och Brambo. Efter det ska jag och Madde rida en sväng, och på eftermiddagen ska jag och mamma åka till Aubiose.

Förhoppningsvis hittar jag en annan förbygel. Så synd att hon inte kunde ha den jag köpte då den hörde till hennes träns. Den modellen fanns inte i cob tyvärr, men dom sa att ponnystorleken var stor och att man kunde spänna ut den rätt mycket. Så får mäta lite när vi kommer dit, kanske kan hon ha ponny...Annars får vi hitta en annan bara. Men jag har ganska bestämda åsikter om hur saker och ting ska vara, så jag är rätt kräsen när det kommer till sådant där. Perfektionist, på både gott och ont, och jag kan ibland bli rätt trött på mig själv...





/ Carolina 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0