Ont i halsen.

Vaknade i morse med en hals i mindre bra skick. Jag trotsade ju min halsont förra gången för att det var träning. Nu är den tillbaka och det är väl kanske därför. Borde vila för att verkligen bli av med det den här gången, men...
Det är ju träning ikväll. Jag vill inte missa den. Dom andra två hästarna borde ju få komma ut en sväng också idag, men det kanske inte är så smart. Om jag ska åka på träning ikväll så kanske jag får strunta i att rida dom andra. Men det känns ju inte heller bra... Idrottsmän får ju oftast strängt förbud att träna när dom har ont i halsen, för att det är ganska farligt att anstränga sig då. Jag nöjer mig med att rida en häst ikväll. Det får bli så. Får vila och dricka massa te med honung, (i hopp om att det hjälper.) Sen kanske jag känner mig bättre om några timmar och kan rida lite iallafall innan träningen. Vi får helt enkelt se.




/ Carolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0