Torsdag.

Idag har jag lite ont i halsen och huvudet. Känner mig inte på topp. Tänkte ner med Pradus till körhallen sen ikväll. Blir bara hon som kommer ridas idag, så får jag vila lite under dagen. Kollade precis på andra avsnittet av "Ponnyakuten" på SvtPlay, som ni också kan kolla på här.

Jag har också funderat på om jag ska strunta i att åka till Avesta som första tävling för året. Jag har hört att dom inte har de bästa förutsättningarna såhär års när det är så kallt. Bla. ingen cafeteria där man kan värma sig och är det riktigt kallt så blir det inge roligt. Siktar nog in mig på Fagersta och/eller Högbo istället. Dessutom var det första gången i helgen som jag och Pradus hoppade bana tillsammans, och jag känner att vi skulle behöva göra det några gånger till innan det är dags för tävling. Och då menar jag en ordentlig och seriös bana under träning med instruktör. Vore roligt med en bra start och då måste förutsättningarna för det också vara goda.





/ Carolina




Kommentarer
Lola

Bra plan tycker jag. Häng med till högbo ist. Avesta har en jättefin anläggning för sommartävlingarna dom har i augusti, men nu är det för kallt att tävla där och inte ha någonstans att gå in..

2011-01-20 @ 16:29:10
URL: http://lolaskager.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0