Tvättning i badkaret.

Jag har en tvättmaskin ute i sadelkammaren, och det är hur skönt som helst. Bara att slänga ner skitiga grejer efter hand och "vipps" så blir det rent och fint. Det finns element i sadelkammaren och det är ganska varmt där inne, men golvet blir väldigt kallt ändå. Min förra tvättmaskin gick sönder förra vintern då det frös inne i slangarna och sedan sprack dom när det blev varmare. Nu vill jag inte använda den nya maskinen när det är så kallt, så har kopplat ur den. Skulle ha passat på att tvätta medan det var milt ute här nu för några dagar sedan, men det tänkte jag naturligtvis inte på. Hade lite jag behövde tvätta nu, så fick göra det inne i badkaret. Inte helt uppskattat av resten, icke hästintresserade i den här familjen, men men...

Därimot var det mindre lätt att tvätta i badkaret. Tvätten blev så tung och att krama ur vattnet var mindre lätt. Nu ligger det tvätt runt hela badkaret och verkligen droppar. Kommer inte torka på flera dagar. Haha, lyckad tvättning!


/ Carolina




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0