Dagens ridpass.

När jag kom hem från jobbet red jag och mamma en vända med Brambo och Pradus. Pradus kändes fin och mjuk i kroppen nu. Tror behandlingen i bogen gav bra resultat. Fick hålla i mig ganska mycket idag också, hon har ENERGI!
Det öste ner så tyglarna blev hala och jag hade svårt att behålla kontrollen, haha. Men det gick bra iallafall. Hon känner sig nog ganska frisk och fin i kroppen nu, vilket är glädjande isåfall. 

Pazzan har halkat och slagit sig. Inte bra, men det är ingen fara. Hon sparkade upp ett ganska stort sår på ena bakbenet men jag tvättade det ordentligt direkt igår och idag ser det väldigt bra ut. Lite svullen men annars ok. Lilla pluttan.




/ Carolina



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0