Less

Befinner mig just nu i Stockholm. Har det jättemysigt här med en massa utflykter på dagarna med Johan. Kommer hem igen på Onsdag. Jobbar på Torsdag igen och sen har jag körlektion på Fredag. Så det blir full rulle igen när jag kommer hem igen.

I fredags morse åkte vi ner med Pradus till Brunmåla för det andra återbesöket. Nu finns ingen hälta kvar och hon är nästan helt återställt. Nu hade hon troligtvis pga. skadan blivit väldigt spänd i den högra bogen, så hon behandlades där. Men det är väldigt skönt att det bara är det nu. Men måste skritta uppsuttet i 3 veckor till. Får börja jogga henne 4-5 veckan och sen när jag känner att vi travat ett tag och det känns bra, ska vi ner på återbesök igen.

Men, jag blir så less på detta även om det verkligen går åt rätt håll. Nu när man engagerat sig och jobbat massor med att få hit bra namn till Hästliv Siljan, kan man inte delta på något av det själv. Linda Heed träningen är bara att glömma och även clinicen med Sylve. Så jäkla tråkigt! Jag vill ju också vara med, träna, tävla och ha skoj! 

BLÄ !

Aja, bara att blicka framåt. Det går fler tåg och en dag blir det bra...

/ Carolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0