Dagens ridpass och massa jobb.

Jag och mamma har jobbat hela dagen med Hästliv Siljan. Nu börjar det verkligen på allvar. Nu har man häcken full fram till augusti. En massa planering, bokningar, spika program, trycka programblad och göra programtidning, intervjuer och repotage och ja, listan är lång! Men det är väldigt roligt. Vi har redan ganska mycket klart och det är BRA grejer! Om vi nu lyckas få till dom här sista riktiga godbitarna så kommer jag jubla av lycka! 

Eventet äger rum i Rättvik och Leksand den 13-21 augusti. Planera in det redan nu.  






På kvällen red jag och mamma en sväng med Pradus och Brambo. Planeringen av Hästliv Siljan och Team Hästliv fortsatte fast på hästryggen kan man säga :)

Nu ska jag sova lite snart.

Take care !

/ Carolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0