Fint.

Idag har jag och Madde städat och fixat i stallet. Det är min 4:e tvättmaskin jag kör just nu och sadelkammaren ser prydlig ut nu. Härligt.

Efter det red vi en vända med Brambo och Pazzan. Sen gick jag en promenad med Pradus. Idag var hon snäll att gå med. Hade kejda vilket jag inte hade när hon var helt tokig här om dagen. Ställde sig rakt på bakbenen och sparkade med frambenen och höll på att träffa mig i huvudet. Rolig häst att gå med...

En del av sadelkammaren efter idag :)





Har två nya fodertillskott till hästarna: 



Equitop Myoplast som är för musklernas funktion, vilket Pradus äter.



Equitop Gonex som är för ledernas funktion, vilket Brambo och Pazzan äter. 

/ Carolina


Kommentarer
Louise

fin blogg... :) läste lite ovanför, är din häst skadad`?

2011-07-05 @ 22:25:57
URL: http://stewis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0