Första ridturen med Pradus - lycka !

I torsdags fick jag sitta på Pradus för första gången på en månad. Vilken lycka. Min fina häst! Har ridit henne nu i 2 dagar. Idag regnade det så väldigt hela dagen, så jag tog en promened med henne istället. Vi får skritta obegränsat nu.

Pazzan har lite ont i ryggen för tillfället. Hon har två kotor i ryggen som sitter tajt, och ibland har hon lite besvär av det. Så nu kör vi Back on track för fulla muggar. Hon måste alltid hållas varm. Inte vara utan täcke när det regnar där inte.

En jätterolig nyhet är att troligtvis har Madde och Pazzan kvalat till finalen i Mountain Horse Ponny Cup och får rida under ponny SM i Helsingborg i November. Heja dom!

Sitter och kollar på lite klipp från träningar och längtar tills jag och Pradus är tillbaka på banan igen !




/ Carolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0