Fin dag.

Vaknade långt innan klockan ringde imorse. Kunde inte somna om en stund till, så jag gick upp. Hästarna fick gå ut riktigt tidigt, men det hade dom inget emot direkt.
Red Brambo vid lunch. Vi var ute en lång sväng i det fina vädret. Han var så glad och fin. Han håller på tappar all sin päls nu äntligen. Men det blir hår överallt i hans närhet. När jag borstade av honom ordentligt, var det jag som fick allt hår på mig istället. Men han tycker nog det är jätteskönt att bli av med det.

Madde var här och red Pazzan. Hon är super brunstig, men vi får vara glada för att hon är det nu, och inte till helgens träning!

Pradus motionerade sig själv rätt rejält i hagen idag, så det fick räcka för henne. Imorgon ska jag ut och trava henne lite.



Har börjat kolla lite på träningar på Jumpclub. Har tränat där en gång tidigare med Brambo, och det var jättebra. Skulle vara roligt och behövligt att få lite hjälp med Pradus av dom.

Ska kika vidare på de, förhoppningsvis åker vi ner dit snart!




/ Carolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0