Ingen veterinärbesiktning.

Kom lagom glad hem efter jobbet. Dagen har varit bra till störta delen, men fick lov att ta en lång diskussion med en vrång kvinnlig kund idag. Hon hade fel, men gav sig inte. Jag fick ta en massa skit i onödan. Men eftersom jag visste att jag hade rätt, brydde jag mig inte så mycket. Blev aldrig av med henne. Men det löste sig till slut, men vid det laget var jag rätt irriterad...Aja, nog om det.

Det är nya regler nu. Även om det är regional status på tävlingen, behöver man inte veterinärbesikta om man hoppar lägre än 1.20m. Så jag behöver alltså inte besikta i Högbo. Men rent tidsmässigt blir det ingen större skillnad. Måste åka 5.30. Ska se till att ha allt klart imorgon kväll så det nästan bara är att åka direkt söndag morgon.

Idag red Madde Pazzan och Pradus. Hade gått bra. Tack för hjälpen Madde!

Imorgon har jag en riktig fixar -dag. Ska rida Brambo och Pradus, borsta och pyssla om Brambo i massor, fylla på spån, göra fint, förbereda för söndag och massa mer. En heldag i stallet kommer det bli med andra ord.

Hörs imorgon!

Brambo fick en 5:e placering i 1.10m 2008.


/ Carolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0