Dagens ridpass.

Jag och Madde red lite i hagen. Jag jobbade lite som förra gången. Av och igångsättningar, galoppfattningar - halt - skritt - galoppfattning osv. Pradus protesterade lite i början, men sen blev det bättre. Höll inte på så länge idag. Hoppade lite också, nu känns hon som vanligt igen. Hoppas att hon fortsätter vara det nu. Hoppträning imorgon, toppen!

Madde fick jobba Pazzan med att komma tillbaka lite bättre och inte bli så stark. Det gick också bra. Hon hoppade lite hon också. Fick lägga lite volter innan för att få henne att inte dra iväg så. På söndag är det tävling för deras del. Första kvalet i Mountain Horse Ponny Cup.

Imorgon kommer alla hästarna att skos. Riktigt bra. Dom är faktiskt riktigt slitna i fötterna nu. Speciellt Pradus. Jag har ingen möjlighet att vara hemma för jag jobbar, så hästarna får stå inne på förmiddagen och så får hovslagarna klara sig själva helt enkelt. Finns inga andra alternativ.



Pazzan på finalen i Mountain Horse Ponny Cup, under SM i Täby 2007. Roliga minnen !! :)


/ Carolina


Kommentarer
Madde

Fiiiina Pazzan och Carolina !! :)

2011-05-03 @ 21:21:21
URL: http://teammagne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0