Helgen.

Har varit i Karlstad och jobbat Fredag och Lördag, så kom hem igår kväll. Madde red Pradus igår, och jag red henne idag. Hon känns trots allt ganska bra, men jag spekulerar inte något mer nu. På Onsdag får jag svar. Jag och pojkvännen åker ner på tisdag redan. Sen bär det hemåt igen på onsdag när vi är klara där.

Mamma har ridit Brambo lördag och söndag. Om Pradus måste behandlas på något sätt, och inte kan vara med på träningar osv ett tag framöver, så tänkte jag att Brambo skulle få vara med och hoppa lite. Det kommer han tycka är jätteskoj isåfall.




/ Carolina


Kommentarer
Sofia

Hej Carro! Jag måste ju lämna en kommentar när jag väl har hittat till din blogg. Jag håller tummarna för att det har gått bra för din stjärna och att ni snart plockar rosetter på banorna. Du är värd att det ska gå bra, som du har kämpat.



Kram!

2011-05-19 @ 09:20:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0