Mycket jobb.

Hinner inte uppdatera så mycket. Är nästan inte hemma någonting för tillfället. Mycket jobb har det varit. Red Pradus i Fredags. Hon har ganska lösa skor för tillfället. Hovslagaren kommer på tisdag. Han skulle kommit på onsdag egentligen, men det är träning på tisdag och den vill jag verkligen vara med på, så jag bokade om tiden till tisdag istället. Tur att han kunde då.

Jag red Pradus på ängen. Är väldigt bra att ha en äng man kan rida lite på. Det är lite buckligt och så på vissa ställen, men det går att skritta och trava lite på volter, trava bommar och hoppa lite småhinder iallafall. Bättre än inget. Pradus var ganska fin. Gjorde lite av och igångsättningar, flyttade lite undan och hoppade lite smått. Hon gjorde det bra. Hon är mycket piggare nu och det är skönt!

Mamma har ridit Brambo lördag och söndag också. Bra och roligt för dom att få komma ut lite.

Imorgon jobbar jag på förmiddagen. Måste åka hemifrån 06.30, (roligt...) Kommer hem efter lunch, så om inte Pradus skor sitter allt för dåligt kan jag rida en liten sväng iallafall.

Tjingeling !



/ Carolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0