Pradus till veterinär.

Någon dag under nästa vecka kommer bilen åka mot Brunmåla. Vi ska kolla upp Pradus. Nu har jag haft henne i snart 6 månader och har känt senaste tiden att allt inte riktigt står rätt till. Jag har inte skrivit det i bloggen, men nu gör jag det eftersom vi nu ska åka till vår veterinär. Det har varit lite från och till och ibland har allt känts som vanligt, och jag har inte riktigt kunnat bestämma mig för om jag inbillar mig eller inte. Men nu senaste veckan har jag bara haft en dålig magkänsla av att något inte riktigt är som det ska ändå. Hon har varit så matt och orkeslös senaste tiden, inte taggat till på samma sätt på träningar, ibland några steg känts halt - sen blivit ren igen. Det har liksom varit lite skumt allting. Hon har inte den där knistan längre, och inte riktigt varit sig själv på ett tag.

Jag ringde till Carro nere på Brunmåla och hon tyckte det var lämpligt att komma ner för en koll. Håller helt med. Då vet vi åtminstone och kan agera efter det. Skulle det inte vara något så vet vi att vi kan köra på som vanligt, och är det något så får vi agera utefter det sen.


/ Carolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0