Dagens ridpass.

Pradus känns som sagt väldigt fin just nu. Glad och positiv. Hon verkar må väldigt bra, vilket märks på henne. Hon är lite småvild, men väldigt fin att rida. I måndags var vi ute och joggade lite och samma igår. Idag jobbade vi lite mer i galopp och i backar. Nu jobbar jag Torsdag, Fredag, Lördag och Söndag. Men jag ska försöka hinna med en liten skrittvända på henne imorgon när jag kommer hem. Men sedan på Fredag och Lördag vet jag att jag inte kommer hinna rida tyvärr. Men hon får vara ute hela dagarna i hagen och röra på sig, vilket hon är väldigt duktig på med hennes energi.

Jag har hunnit klippa Brambo iallafall. Han verkar tycka det är väldigt skönt att ha blivit av med den enormt tjocka pälsen.

Pradus lilla kompis :)

/ Carolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0