Team träning

Hej på er!

Det har hunnit hända ganska mycket sedan jag hunnit skriva här sist. Intervjun med Hästfocus gick bra. Det var jag, mamma, Elin och Lisa som träffade journalisten. Reportaget kommer ut i nästa nummer, så håll utkik efter det.

Pradus kändes ganska fin förra veckan och i helgen var det träning med Teamet. Jag var med både lördag och söndag. På lördagen var det markarbete med mycket bommar och lite små hinder. Alltså perfekt för mig och Pradus. Det känns ganska tydligt att hon inte har arbetats på det sättet på väldigt länge. Men hon gjorde allting jättebra och var väldigt positiv till hinder.

På söndagen var det lite mer banhoppning så jag och Pradus var med på uppvärmningen. Jag visste inte om jag skulle ta med henne på söndagen, då jag förstod att hon skulle vara så trött. Men jag gjorde det och vi hoppade lite småhinder, men Pradus var väl inte lika förtjust i det den dagen. Lite tjurig på hinder, men jag är trots det väldigt nöjd med henne. Jag red väl inte sådär jättebra på söndagen tycker jag. Jag har också varit borta ett tag från den typen av träning. Hur som helst så höll vi inte på alls länge på söndagen. Efter det fick Pradus åka hem och mysa i hagen med dom andra.

Igår fick hon bara vara ute och strosa runt i hagen hela dagen. Idag ska jag ut på en lång skrittvända på hårt underlag. Madde skulle också följa med så hon kommer hit snart.

Hovslagaren var nyss här och skodde Pradus, så nu har hon "nya fötter" också :)

Har lite filmer från i helgen på mammas telefon. Ska försöka få över dom till datorn så ni kan se.

/ Carolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0