Tisdag

Pradus blev ju öm i fötterna förra veckan efter skoningen. Framåt fredagen blev hon bra och jag kunde rida igen. Hon har kännts ganska fin senaste dagarna. Har hittat en ny väg som är ganska mjuk och fin, så har varit ute och galopperat henne ganska mycket. Hon måste komma igång nu och få upp flåset igen.

Måndagen den 31 oktober kommer Kristian Von Krusenstierna hit och håller träning för Team Hästliv. Det är tänkt att jag ska kunna vara med då. Kommer bli spännande. Han har även en föreläsning på kvällen under temat "Helheten, vad som krävs". Roligt att han tar sig tid att komma upp.

Har en del nya projekt pågång nu, så skoj!

Nu ska jag ut i världens ruskväder och rida tänkte jag. Inget att göra åt. På med kläder.

/ Carolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0