Torsdag.

Pluggade körkortsteori hela morgonen. Det är så segt och tråkigt... Gick ut i stallet på eftermiddagen och fixade stallet. Tog dryga 20 min att få tag på Pradus i hagen. Blir så less på henne. Bara sprang runt och glodde på mig. Riktig retsticka.

Nästa dust kom ganska fort efter att vi ridit iväg. Hon fick för sig att hon inte skulle gå fram. Vi har ridit förbi där minst 100 gånger men idag fick hon för sig något. Jag gav mig inte utan vi fick väl hålla på och hoppa runt på vägen resten av dagen om det var så. Till slut gav hon sig, men var rätt stirrig hela ridturen. Vi kom iallafall ut en sväng och hon fick röra på sig.

Imorgon ska jag hålla föredrag på ett frukostmöte, så måste förbereda mig lite för det.



/ Carolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0