Dags för fest.

Idag har pappa sin 50-års fest. Ska bli så roligt och det kommer så mycket folk!

I torsdag red jag Pradus en sväng på kvällen. Travade en del på vägarna och hon kändes väl sådär. Hon kändes ju så himla bra för ett tag sedan, men nu vet jag inte. Senaste gångerna har hon varit seg, inte velat trava och varit allmänt konstig. Men Pradus är lite såhär av naturen. Ibland har hon ingen lust och är helt off, så det är svårt att veta om det är på grund av skadan... Förhoppningsvis protesterar hon bara lite nu när jag börjat komma åt henne bättre.

Vi ska tillbaka till veterinären snart, så då får vi veta hur det ser ut. Ska bli skönt. Blir beskedet negativt kommer jag bara vilja lägga ner allt fullkomligt, även fast jag vet att jag naturligtvis inte kommer göra det...

Men nu lämnar vi hästlivet för att tag, och taggar för fest!


/ Carolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0