Gårdagens ridpass.

Gårdagens ridpass gick bra. Pradus var fin, men också väldigt tjurig. Jag jobbade henne i skritten och det var inte så uppskattat. Men hon gav med sig och blev jättefin. Gav henne lite äpplen när vi kom hem, så hon skulle bli lite glad på mig. Haha.

Tycker det är skitläskigt att rida i skogen nu, då dom varnat om att man ska vara försiktig. Det är nämligen väldigt många fler björnar som blivit skadeskjutna iår, och som dom sedan inte fått tag på. Jippie...
Problemet med det är att det knappt finns några bra vägar att trava på, om man nu inte ger sig in i skogen, vilket jag helst inte gör ensam.

I helgen är det träning med Teamet. Ska bli superroligt. Jag ska köra ner Pradus och trava henne på utebanan där med alla andra hästarna. Sedan på kvällen så har jag bjudit in till kräftskiva på våran höskulle. Så jag håller på att fixa lite där så det blir riktigt mysig stämning. Tror vi blir runt 25-30 pers. Sedan är det träning igen på söndag.

Nu ska jag sätta mig och jobba lite. Sedan rida en vända och fixa stallet. På eftermiddagen åker jag en sväng till gymmet. 

Hörs sen!



/ Carolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0