Sur Pradus = Fin Pradus.

Idag upptäckte jag att när man retar upp Pradus lite så blir hon mer effektiv och det i sig gör att hon trampar igång på ett annat vis. Idag följde jag upp det som jag gjorde igår. Lite flyttningar, halter och igångsättningar osv. Ju mer man kräver av henne, ju mer sur blir hon, men det resulterar i att hon blir riktigt fin på slutet.

Jag sitter och hoppas på en tid hos veterinären inom en snar framtid. Fick en återbuds tid, men det var från den ena dagen till den andra, så det hanns inte med. Dom har nämligen knökfullt för tillfället, efter att de haft semesterstängt i 2 veckor.

Nu ska jag snart åka till gymmet. Sitter på mammas jobb och väntar på att hon ska dyka upp. Har ingen aning om vart hon håller hus. Typiskt nog känns det som att jag håller på att dra på mig en förkylning. Inte bra när man ska träna..men aja...

Tjingeling så länge !

/ Carolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0