Nästan frisk...

Ursh, vilken jobbig helg. Var längesen jag mådde så dåligt som jag gjorde i helgen. Missade exakt allting som jag hade sett fram emot förra veckan. Men men, så är det ju tyvärr ibland...

Igår red Madde Pradus, för att jag kände inte att jag var riktigt kapabel till att rida än. Det hade gått bra. Tur man har Madde som kan komma och hjälpa till.

Idag red jag. Marken har hunnit frysa lite och blivit ganska hård, efter några dagar med minusgrader. Inte roligt.
Pradus var inge rolig att rida idag. Jättespänd och stapplig. Snubblar och är tung. Ser spöken överallt och allmänt jobbig att rida. Men hon har ju gått och rullat tummarna i hagen medans jag varit sjuk, så det är väl inte så konstigt.



/ Carolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0