Dagarna går.

De senaste dagarna har jag ridit Brambo och Pradus. Dom har varit pigga och glada. Grusvägarna är så bra nu, så man får passa på att rida på dom. Dessutom har jag fått indikationer på att björnarna har vaknat, så håller mig lite utanför skogens mitt om man kallar det så. 

I helgen har jag hunnit vara till Valbo också. Gått på Ikea och handlat lite grejer. Alltid lika skoj med Ikea. I söndags var vi iväg med Madde och Paz till Åsebo. De red kval till Mountain Horse Ponny Cup och debuterade L:A. Dom gjorde två fina rundor, kanske lite undertempo, vilket ledde till ett stopp i vardera klass, men absolut bra ändå !

Ikväll är det egentligen dressyrträning för Kerstin med Pradus, men mamma har kurs i Orsa, så jag har ingen bil... Så som det ser ut nu så kommer jag inte kunna träna...surt. I och för sig så har jag lite ont i halsen och känner mig lite småkrasslig, så kanske lika bra att stå över idag. Vi har Team-träning i helgen som jag måste vara frisk till också.
Vi får se hur det blir.



/ Carolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0