Nakenfisar.

Hjälp vad det blåser ute. Det var samma igår. Var nästan så man inte ville rida i skogen, men jag gjorde det iallafall. 
I lördags red jag och mamma tillsammans. Det är alltid lika mysigt att rida med mamma och Brambo. Sedan i söndags red jag Pradus en vända på kvällen, då mamma hade hunnit rida Brambo innan jag kom hem. Underlaget ute är lite sådär just nu. Men snart smälter väl isen så det blir mjukt och bra underlag ute. Igår blåste det som sagt väldigt mycket, så Pradus var lite sprallig när jag red.

Ikväll åker jag med henne till Körhallen och tränar för Kerstin, och innan det ska jag rida Brambo hemma.

Nu har det varit så varmt ute senaste dagarna, med stålande sol, så hästarna har varit utan täcke i hagen. Hur mysigt som helst. Dom står och myser i solen. Det måste vara en så skön känsla för dom att få gå nakna, efter en hel vinter med lager av täcken. Vårkänslorna börjar komma och man blir så glad, både hästarna och jag!

Brambo för några år sedan. 

/ Carolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0